O2e

Hvordan lese anmeldelser for nettstedet programvare

Med dagens hektisk teknologi

Med dagens raske teknologi, kan holde tritt med nettstedet programvare utviklingen være vanskelig for en rekke årsaker. For det første har antall nettsted programvare alternativer økt eksponentielt de siste årene. Det kan være som å finne en bestemt nål i en stabel av nåler. For å gjøre vondt verre, er nye grupper av nettstedet programvare blir opprettet hele tiden. Dernest er nettstedet programvare immaterielle. Du kan ikke se det heller kan du berører den. Faktisk oftere enn ikke, den eneste måten for deg å vite hva en nettside programvare virkelig gjør, kort av faktisk bruker det, er å ta ordet av totalt fremmede. Til slutt, med mindre du anser deg selv som en tech junkie som kan snakke binærkode som andrespråk, sjansene er at du ikke vet noe om hvordan ulike nettsider programvare skiller seg fra hverandre. Heldig for oss, anbefalinger tilby noen nyttige innsikter. Her er hva du bør gjøre.

1. Gjør hjemmeleksen din. I å avgjøre hvilke nettsider programvare å velge, er det best at du lærer noe om det først. En liten kunnskap om de grunnleggende prinsippene for nettstedet programvare går en lang vei. Lese anmeldelser ville ha absolutt ingen bruk for deg hvis du ikke engang forstår hva vurderinger snakker om. Selv en elementær forståelse av fagstoffet kan hjelpe deg å bli mer objektiv og dermed lese vurderinger med relativ upartiskhet. Noen nettsider også inneholde bakgrunnsinformasjon om spesifikk programvare diskutert på nettstedet. Laste dem skal være enkelt. Programvare markedsføring jakter på den uvitende og mindre informerte. Du vil bli overrasket over hvor mange personer som vil kjøpe programvare basert på noe mer enn bare web site skjermdumper.
  2. Vet hvem som gjør vurderingen. Du bør bare ta råd fra folk som vet hva de snakker om. Tross alt, hvorfor skal du lytte til folk som vet mindre om noe enn du gjør? Ofte, vil forfatteren av anmeldelsen hete og hyperkoblinger til sine biografier og legitimasjon vil bli gitt. Det er alltid klokt å sjekke sine profiler. Tidligere arbeidet historie vil låne troverdighet til sine vurderinger, spesielt hvis de har vært en profesjonell web site manager eller webutvikler før. Vær oppmerksom hvis de konsentrere seg eller har noen fordommer mot spesialisert programvare som ipaq programvare eller mb programvare.
  3. Sjekk rating og tilbakemeldinger. Noen vurderinger har en rating system og en tilbakemelding del. Ikke overse dem. Jo høyere rating, jo bedre er sjansen for at forfatteren av anmeldelsen er ikke bare trekke beinet. Reader tilbakemeldinger og kommentarer er viktig også fordi i motsetning til forfatteren, kan en leser si sin mening uten noen reservasjoner. Tilbakemelding holde vurderinger ærlig. Videre kan en leser dele nyttig informasjon som ikke er levert av gjennomgangen.
  4. Les andre vurderinger. Det gjør vondt aldri å få en ny mening. Leser andre vurderinger vil bare gagne deg og gjøre det lettere for deg å skille klinten fra akselen. Jo flere anmeldelser du leser, jo bedre. Sannsynligheten for tre eller flere vurderinger sier det samme om en bestemt nettside programvare blir helt feil er ikke veldig sannsynlig.

Til syvende og sist

Hvordan lese anmeldelser for nettstedet programvare. Gjør hjemmeleksen din.

Til syvende og sist er den eneste reelle måten vet om et nettsted programvare er så god som de sier, er å faktisk bruke den. Men med bruk av en liten kløkt og tid æret verdien av å lære noe fra andre mennesker, vil det være god innsats at du vil finne akkurat den programvaren du leter etter. Lykke til!